گام اول: بر روی بازار هدف‌تان تمرکز کنید
تاریخ : 1396/6/6

کاملا روشن است که با بازاریابی و تبلیغ محصول‌تان به افرادی که هم خواهان آنچه شما ارائه می‌دهید هستند و هم قادر و مایل به پرداخت برای آن هستند، در وقت و پول خود صرفه‌جویی می‌کنید. ولی هنوز، بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای خانگی برای شناسایی بازار هدف خود وقت صرف نمی‌کنند. بلکه به جای آن، پیام‌های بازاریابی خود را با بی‌نظمی و بدون هدف در میان مردم پخش می‌کنند، که در بیشتر مواقع بی‌نتیجه است. یک روش موثرتر و بهینه‌تر بازاریابی آن است که ابتدا خریدارانی که به احتمال زیاد مشتری محصول یا خدمت شما خواهند بود را تعریف کنید. آنها چند سال دارند؟ جنسیت‌شان چیست؟ پس‌زمینه‌ی اجتماعی-اقتصادی آنها چیست؟ با در نظر گرفتن اینکه بازار شما برای چه کسی محصول تولید می‌کند، پیدا کردن آنها و انتقال پیام‌تان برای جلب نظرشان به بررسی کالا و خدمات، ساده تر خواهد بود. زمانی را صرف فهمیدن این مطلب کنید که بازار هدف‌تان چه کسانی هستند. بدین ترتیب زمان را برای پیدا کردن و فروش به مشتریان اشتباهی هدر نخواهید داد.